söndag 22 september 2013

Gigantisk fail!

Lite från dom senaste dagarna...

I fredags lyckades jag med konsstycket att snubbla på en liten jävla grenjävel o stuka foten riktigt illa. För tillfället lindar jag foten o käkar värktabletter. Det har emellertid blivit bättre och jag haltar inte så mycket.

Eftersom det är foten så funkar det ju att träna överkroppen så igår blev det ett pass med bänkpress och lite annat. Idag testade jag marklyft och det gick hur bra som helst. Knäböjen får jag nog vänta med några dagar till, men så fort det känns bra i foten så är det bara att köra.

21/9

Bänkpress
20 kg: 20 reps
60 kg: 10 reps
80 kg: 5 reps
100 kg: 5 set med 3 reps

Snabb
70 kg: 3 set med 7 reps

Chest supported rows
2 x 28 kg: 4 set med 12 reps

Side raises
2 x 8 kg: 4 set med 12 reps

22/9

Marklyft
60 kg: 10 reps
100 kg: 5 reps
130 kg: 5 reps
150 kg: 3 reps

CAT
115 kg: 5 set med 4 reps

Bent over rows
70 kg: 5 set med 10 reps

Pull ups
BW: 3 set med 7 reps

Inte direkt imponerande pull ups, men jag var helt slut efter rodden idag och vilade inte länge mellan seten så sjuor var det som orkades med.

Och så här ser foten ut för tillfället...svullen och blå...


2 kommentarer:

  1. Aj! Fyfan, ser inget vidare ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det var lite drygt en vecka sen nu och det ser ung. likadant ut. Svullnaden har dock gott ner och jag kan träna för fullt.

      Radera