fredag 21 september 2012

PR i knäböj

Ok. Då avslutar vi PR-veckan med ett böj-PR. Har egentligen aldrig gått in för att maxa i böj tidigare och jag tror inte det var max idag heller, men jag har aldrig testat på den vikten tidigare så ett PR är det i alla fall. Knästöden är enbart för att det är så kallt i lokalen och jag har känt av det lite tidigare när jag kört böj. För att hålla knäna varma alltså.

LCCJ
2 x 28 kg: 3 set med 5 reps (kändes väldigt lätt idag)

Knäböj
70 kg: 8 reps
80 kg: 8 reps
90 kg: 8 reps
110 kg: 1 rep
120 kg: 1 rep
130 kg: 1 rep PR!
110 kg: 2 reps

130 kilosfilmen


2 kommentarer:

  1. Jäklar vad det tar sig! Grattis till alla PR! :)

    SvaraRadera
  2. Tack! jag är sjukt nöjd med bänken och marklyftet. Ska bli spännande att se var gränsen går för knäböjer.

    SvaraRadera