lördag 1 september 2012

Dubbla 24or

Lite lättare vikter idag.

KB Front squats
2 x 24 kg: 5 set med 12 reps

Seesaw press
2 x 24 kg: 5 set med 5/5 reps

Var nere på stan tidigare idag och tittade på Kettlebellsuppvisning. Hälsostudion är tydligen det enda gymmet i landet där man har certifierade fitness cross instruktörer. har aldrig hört talas om fitness cross tidigare. I alla fall visade dom upp sving, clean och något som såg ut som jerk. Jag vill inte raljera eller slå mig för bröstet på nåt sätt, men det var för bedrövligt att se på. Såg ut som det var första gången dom såg en kettlebell. Och det betalar folk för. Well well, jag håller mig till det jag tror på :).

2 kommentarer:

  1. Det är väl härligt med entreprenörsanda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst! Det är ju fritt fram att köpa in lite klot o hitta på ett fräckt namn. jag har några fler klipp jag kan skicka till dig :)

      Radera