lördag 5 maj 2012

Lätt garagepass och TSC Göteborg

Först en promenad med lilleman och sen lite lyfta i garaget. Tog det lite piano idag så ombyte var inte nödvändigt. Inget intensivt pass med andra ord.

Pull ups
BW: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 och 1 rep

Marklyft
60 kg: 5 reps
100 kg: 2 set med 5 reps
120 kg: 5 reps
130 kg: 5 reps
140 kg: 2 reps
150 kg: 1 rep
130 kg: 5 reps

Under dagen pågår Tactical Strength Challenge hos Kettlebellcenter i Göteborg. Pga andra prioriteringar kunde jag inte vara med idag, men till hösten tänkte jag vara med. Måste ju förbättra mina siffror sen förra gången. Marklyft har jag ökat i och pull ups och snatch vet jag att jag kan öka i. I vilket fall som helst så hoppas jag att det varit ett lika bra och välarrat event som förra gången. Ska bli intressant att se vad Liljeros kan prestera i Elitklassen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar