söndag 29 april 2012

Ont i nacken

Gick upp tidigt idag med lilleman. han ville inte sova och var allmänt tjurig. Efter matning var det underhållning. Han gillar att titta på när pappa tränar, så vad gör pappa då. Jo han plocka fram ett par 24or och börjar pressa vid 8-tiden.

Press
2 x 24 kg: 11 set med 5 reps

Allt gick bra och det kändes riktigt lätt och planen var 100 reps. Efter 50 tänkte jag dock lägga av men beslöt ändå för att fortsätta. Efter sista repetitionen i set 11 stack jag, av nån underlig anledning, fram hakan något när jag höll kloten över huvet och kände att det knäppte till i nacken.

Jag har aldrig haft så ont i nacken som jag haft idag och det blir inte bättre :(. Det lägger sig säkert efter några dar, men det var det jävligast jag varit med om på länge. Fy fan.

Hoppas på bättring snarast. Vi hörs.

3 kommentarer:

  1. Usch då, det lät inte bra.

    SvaraRadera
  2. Nä, inte direkt. Har dock känts bättre idag. Smärtnivån har nog gått ner till hälften, så det går åt rätt håll. Jag fick nån typ av nackspärr för ett par månader sen och den har häng i lite och inte velat släppa helt och nu kom den tillbaka med kraft. Jag är snart hel igen och kan köra på som vanligt :)

    SvaraRadera